لیست تصاویر
کفپوش اپوکسی بدون درز

کفپوش اپوکسی بدون درز چگونه است و کاربرد آن چیست؟!

روکش اپوکسی یا همان کفپوش اپوکسی به طور کلی به دو دسته عمده تقسیم می شوند :

روکش هایی که غلظت بسیار بالا دارند، درصد سیلیس در آنها بالا است و به وسیله ابزارهای دستی و مکانیکی تا ضخامت 8-6 میلیمتر روی سطح به کار می روند و مقاومت سایشی ، مکانیکی و شیمیای بالایی دارند.

معمولاً روی سطح بتن روی مکان هایی که در معرض ریزش و پاشیدن مواد شیمیایی و یا تردد شدید وسایل نقلیه سنگین قرار دارند، به کار می روند.

این روکش ها عمدتاً در کارخانه های شیمیایی، پالایشگاهای نفت، کارخانه های خودرو سازی ، نوشابه سازی و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

روکش های خود تراز اپوکسی با درصد سیلیس بسیار کمتر که روی سطح تمیز شده ریخته و با استفاده از شانه های پلاستیکی مخصوص روی سطح پهن می شوند و ضامتی حدود 2 میلیمتر خواهند داشت.

کفپوش بدون درز

کفپوش های اپوکسی بدون درز درواقع همان کفپوش اپوکسی است که از مزایا و کاربرد فراوان آن یاد شده است

استفاده از دستگاه اسپری دو جزئی نیز برای سهولت و تسریع کار در سطوح بزرگ امکان پذیر است.

روکش خود تراز اپوکسی در برابر مواد شیمیایی ، سایش ناشی از تردد افراد و وسایل نقلیه سبک صنعتی مقاوم است و با رنگ های مختلف و براق به زیبایی محیط می افزایند.

این روکش ها در آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها ، کارخانه های تولید مواد غذایی و انبار ها کاربرد دارند حال اگر این کفپوش هارا کفپوش مناسبی می دانید این امکان فراهم شده تا از بخش اپوکسی اطلاعات بیشتری کسب کرده و با کارشناسان آترون آریا تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.
 

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر