لیست تصاویر
کفپوش اپوکسی ضد اسید (راهنمای خرید 1401)

کفپوش های اپوکسی ضداسید چه هستند و کارایی آنها در کجاست؟!

این محصول پایه پلیمری بود و با حفظ خواص اپوکسی بصورت ضد اسیدی متناسب با کاربری مشخص شده و میزان اسیدیسیته مواد اسیدی محل اجرا فرآوری و تولید میگردد.

کاربردهای کفپوش ضد اسید را بشناسید!

از اپوکسی ضد اسید برای کفسازی آزمایشگاه، کفسازی صنایع غذایی، کفپوش داروسازی، کفپوش سالن تولید مواد اسیدی، برخی سردخانه ها و ... استفاده میگردد.

پوشش های فلزی شدیداً تحت تأثیر عوامل خورنده محیط قرار میگیرند و آجرهای ضد مواد شیمیایی گران هستند و نصب آنها هزینه بر است. روکش های اپوکسی ضد اسید اگر درست فرموله شوند و به طور صحیح به کار روند هیچ یک از این معایب را نخواهند داشت .

کفپوش اپوکسی کف و هاردنر مربوطه از سری محصولاتی است که بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول و هاردنر پلی آمینی تغییر شکل یافته تولید و ارائه می گردد. در این محصول از هیچ گونه حلال و رقیق کننده های غیر واکنش گرا استفاده نگردیده و همین امر موجب می گردد که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش به صورت ثابت و پایدار باقی بماند.

با توجه به خصوصیات برجسته مکانیکی ، شیمیایی ، حرارتی و الکتریکی این محصول بهترین انتخاب برای پوشش سطوح صنعتی بوده و علاوه بر آن با توجه به امکان اجرای روکش به صورت یکپارچه و بدون درز و همچنین خصوصیات ضد میکروبی آن، می تواند به عنوان مناسب ترین پوشش بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر