لیست تصاویر
کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی چه ویژگی هایی دارد؟!

انتخاب و نصب یک کفپوش مناسب برای صنایع غذایی، با توجه به کاربری یا خدمات قابل انجام در آن محل نیازمند سال ها تجربه می باشد.
شرکت آترون پوشش آریا پروژه های متعددی را در صنایع مختلف غذایی، آشامیدنی و آشپزخانه های تجاری در سراسر کشور به سرانجام رسانده است.

کارشناسان شرکت آترون پوشش آریا از درک لازم جهت شناسایی نیازهای صنایع غذایی  ارائه راه حل و کفپوش مناسب به منظور رفع آن نیاز برخوردار می باشند.

همچنین شرکت آترون پوشش آریا ارائه دهنده انواع کفپوش صنعتی به صورت ریختنی از قبیل اپوکسی، پلی اورتان، MMA ، کفپوش وینیل استر و نیز کفپوش رولی می باشد. 
مفتخریم اعلام نماییم شرکت آترون پوشش آریا به جهت افزایش روحیه و شادی پرسنل، آماده ارائه انواع کفپوش اپوکسی دکوراتیو جهت نصب در لابی، اتاق کارمندان، اتاق استراحت و رختکن می باشد.

ویژگی های کفپوش مناسب برای صنایع غذایی کدامند؟!

- ریزش مواد غذایی که ما به راحتی مصرف می کنیم و از خوردن آنها لذت می بریم، در دراز مدت موجب نابودی (کفپوش اپوکسی) کف واحد تولیدی می گردد. به عنوان مثال ریختن دوغ بر روی کفپوش بتنی در یک کارخانه تولید فراورده های لبنی، موجب نفوذ اسید تولید شده از مواد غذایی بر روی کفپوش، واکنش شیمیایی و از بین رفتن کفپوش می گردد. به همین دلیل یک کارشناس با تجربه ابتدا باید محیط کارخانه را بررسی و دلیل از بین رفتن کفپوش را درک نماید تا بتواند کفپوشی مناسب با کاربری به شما پیشنهاد دهد.
- بمنظور از بین بردن شرایط رشد میکروب و باکتری، بهداشت محیط کارخانه میبایست به صورت بسیار جدی و سختگیرانه اجرا گردد. به همین دلیل محیط باید به طور مستمر با مواد شوینده شست و شو گردد. 
استفاده از کفپوش مناسب در صنایع غذایی، موجب افزایش کارایی و طول عمر کفپوش می گردد.

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر