لیست تصاویر
کفپوش اپوکسی غلطکی

اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی چیست و چگونه انجام می شود؟!

روکش های اپوکسی مزایای زیادی دارند که نسبت به سایر پوشش های کف ارجح هستند. بتن سطح به علت خاصیت قلیایی ذاتی خود به واسطه وجود ناخالصی های فلزی به راحتی مورد آسیب مواد شیمیایی قرار می گیرد و به سبب سختی و شکنندگی زیاد مقاومت سایشی و ضربه پذیری پایینی دارد.

پوشش های قیری و آسفالت نسبت به حلال ها مقاومت کمی دارند و در اثر تردد زیاد به ویژه در گرما ، نرم شده و روی سطح زیرین حرکت کرده جمع شده و سطح آن موج دار می شود. این موضوع در چهار راه های خیابان ها یا در قسمت سراشیبی پل های فلزی کاملاً مشهود است.

پوشش های فلزی شدیداً تحت تأثیر عوامل خورنده محیط قرار میگیرند و آجرهای ضد مواد شیمیایی گران هستند و نصب آنها هزینه بر است. روکش های اپوکسی اگر درست فرموله شوند و به طور صحیح به کار روند هیچ یک از این معایب را نخواهند داشت .

روکش اپوکسی به طور کلی به دو دسته عمده تقسیم می شوند :

- روکش هایی که غلظت بسیار بالا دارند، درصد سیلیس در آنها بالا است و به وسیله ابزارهای دستی و مکانیکی تا ضخامت 8-6 میلیمتر روی سطح به کار می روند و مقاومت سایشی ، مکانیکی و شیمیای بالایی دارند و معمولاً روی سطح بتن روی مکان هایی که در معرض ریزش و پاشیدن مواد شیمیایی و یا تردد شدید وسایل نقلیه سنگین قرار دارند، به کار می روند. این روکش ها عمدتاً در کارخانه های شیمیایی، پالایشگاهای نفت، کارخانه های خودرو سازی ، نوشابه سازی و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.اگر شما نیز مجذوب این کفپوش های رویایی شده اید همین حالابه بخش رزین اپوکسی مراجعه کنید.

- روکش های خود تراز اپوکسی با درصد سیلیس بسیار کمتر که روی سطح تمیز شده ریخته و با استفاده از شانه های پلاستیکی مخصوص روی سطح پهن می شوند و ضامتی حدود 2 میلیمتر خواهند داشت. استفاده از دستگاه اسپری دو جزئی نیز برای سهولت و تسریع کار در سطوح بزرگ امکان پذیر است.
روکش خود تراز اپوکسی در برابر مواد شیمیایی ، سایش ناشی از تردد افراد و وسایل نقلیه سبک صنعتی مقاوم است و با رنگ های مختلف و براق به زیبایی محیط می افزایند. این روکش ها در آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها ، کارخانه های تولید مواد غذایی و انبار ها کاربرد دارند .

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر