لیست تصاویر

توضیح فارسی : کاشی ، سرامیک و آجر ضد اسید :

ساختمان و تجهیزات نصب شده در واحدهای تولید مواد شیمیایی بایستی در برابر مواد خورنده حفظ شوند ، بتون و فولاد در اثر تماس با این مواد و عوامل سخت محیطی ,دچار فرسایش می شوند . اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روش های مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد .

کاشی های مورد استفاده از انواع سرامیک های خاص با مقاومت های شیمیایی بسیار بالا (Acid proof ) هستند که با استفاده از ملات های ضد اسید بر روی بتون چسبانده می شوند .
انواع آجرهای کربنی (Carbon Bricks)، آجرهای عایق (Insulating Bricks)، آجرهای ضد اسید (Acid Bricks ) با ابعاد استاندارد و اشکال گوناگون برای سطوح مختلف قابل تهیه می باشد .

ملات های ضد اسید :

متناسب با شرایط محیط ، یکی از انواع ملات های ضد اسید سیلیکاتی ، اپوکسی (EP)، فوران (FU)، پلی استر (UP) و وینیل استر (VE) با مقاومت عالی در برابر انواع مواد شیمیایی شوکهای حرارتی ، نیروهای مکانیکی ،تنشهای موضعی ، قابلیت تخلیه بار الکتریکی و چسبندگی عالی به سطوح زیرین انتخاب می شوند . علاوه بر این از ملات سیلیکات پتاسیم نیز برای کارهای تخصصی استفاده می شود . ملات ضد اسید از رزین های (که طی واکنش های شیمیایی خشک می شوند ) و پر کننده های سیمانی با سختی ،مقاومت شیمیایی و انعطاف پذیری خوب تشکیل شده که با نام ملات سیمانی نیز متداول هستند . این ملات ها کاربرد بسیار آسان و زمان گیرایی کوتاه دارند .
 

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر