لیست تصاویر
کفپوش اپوکسی سه بعدی

طراحی دکوراسیون هم مثل خیلی از هنرهای تزیینی با نوآوری و کارهای خاص خود همراه است. این بار نوبت شرکت آترون پوشش آریاست که با کفپوش های سه بعدی خود پا به میدان طراحی و زیباسازی دکوراسیون بگذارد.

این کفپوش های سه بعدی می توانند فضا و نمای داخلی منزلتان را متنوع جلوه دهد و بیننده را برای لحظاتی غافلگیر کند که چیزی را که می بینند و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد باور کنند یا نکنند.

روش کار به این صورت است که عکس ها با دستگاه های حرفه ای پرینت عکس چاپ شده و سپس عکس را کف محل مورد نظر می چسبانند و در نهایت سطح عکس را با چند لایه لاک الکل و اپوکسی پوشش می دهند. البته کار انقدرها هم ساده نیست ولی کلیت کار به این شکل انجام می گیرد .

از هر نوع کفپوشی که در خانه خود استفاده می کنید از چوب گرفته تا سرامیک و لمینت و غیره مطمئنا با مدل کفپوش های سه بعدی قابل رقابت نیستند.

شرکت آترون پوشش آریا انواعی از کفپوش های زیبا و اعجاب انگیز را در اختیار دارد . این کفپوش ها از تصاویز زاویه دار در کنار لایه های نیمه شفاف متعدد برای ایجاد حس سه بعدی بودن تصاویر بهره می گیرند

نتیجه استفاده از چنین محصولی ، ایجاد شکل های حیوانات، گیاهان، ماهی ها، امواج دریا و بسیاری تصایر زیبای دیگر به صورت کاملا سه بعدی است.

زمانی که وارد یک محیط با کفپوش سه بعدی با طرح امواج دریا می شوید، درست مانند این است که موج های دریا هنگام ورود شما به اتاق از کف زمین به سمت بالا حرکت می کنند .

در نظر داشته باشید بهترین مکان برای استفاده از چنین کفپوش هایی در حمام و سرویس بهداشتی خانه است. زیرا مدل های سه بعدی با موضوع دریا و اقیانوس برای این قسمت کاملا مناسب هستند.

البته هر عکسی را که بخواهید می توانید به شرکت آترون پوشش آریا سفارش دهید تا دقیقا همان مدل را در کفپوش اتاق شما پیاده کنیم.

این تصاویر ابتدا توسط پرینترهای حرفه ای و مخصوص چاپ می شوند و سپس براساس اندازه و شکل کف حمام یا هر اتاق دیگری نصب می شوند.

پس اصلا مهم نیست که سایز حمام شما چقدر باشد یا شکل کف حمام چگونه باشد، این اشکال با هر شرایطی هماهنگ شده و دقیقا همان حس عجیب و جالب سه بعدی را در اتاق شما بوجود می آورند.

حمام و سرویس بهداشتی یک مکان خوب و مناسب برای استفاده از چنین طرح هایی است اما همانطور که گفتیم با خلاقیت بیشتر می توانید از آنها در دیگر اتاق های خانه مانند آشپزخانه نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید لذت تمام را از چنین کفپوش هایی ببرید مطمئنا استفاده از آنها در مکانهایی که بیشتر زمان خود را در آن می گذارید زیباتر و منطقی تر خواهد بود. آشپزخانه یکی از همین مکان ها است.

قرار دادن طرح های سه بعدی یک جزیره استوایی سرسبز و آسمانی آبی رنگ در آشپزخانه بسیار شفگت انگیز وغافلگیر کننده خواهد بود.

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر