لیست تصاویر
رنگ های اپوکسی صنعتی

این محصول سه جزیی از ترکیب رزین اپوکسی، پودر روی و سخت کننده پلی آمید فرمولیزه شده و دارای خاصیت ضد خوردگی بالایی است و لایه بسیار سختی را بر سطوح فلزی ایجاد می کند و این مقاومت و پایداری بر اساس سیستم حفاظت کاتدیک انجام می گیرد.

این پوشش در اثر واکنش شیمیائی خشک می شود و به عنوان محافظ در سازه های فلزی، مخازن صنعتی، بکار می رود تا از خوردگی سطوح فلزی در شرایط جوی نامناسب و نقاط مرطوب جلوگیری نماید.

آستری زینک ریچ اپوکسی دارای خواص ویژه ضد خوردگی بوده که عمدتاً ناشی از اثرات متقابل الکترو شیمیائی پیگمنت مذکور و سطوح فولادی آهنی می باشد.
درصد بالای این پیگمنت در آستری فوق باعث می شود که یک قشرکامل از فلز روی معلق در رنگ سطح مورد نظر را کاملاً بپوشاند. رنگ مذکور نسبتاً سریع خشک شده و قشر خشک آن تا میزان ۱۰۰میکرون توصیه میگردد.

رنگ اپوکسی پایه حلالی :

بر اساس نوع (سخت کننده) به دو دسته پلی آمید و پلی آمین تقسیم می گردند. رنگ های اپوکسی با سختی پلی آمید عمدتا دارای مقاومت مناسب در برابر شرایط جوی و رنگ های اپوکسی با سختی پلی آمین به طور اخص در مقابل عوامل شیمیایی مقاومت بهتری از خود به نمایش می گذارند.

این محصولات چسبندگی بسیار خوبی بر روی طیف وسیعی از سطوح از جمله انواع فلزات، چوب، سیمان و سفال را دارا بوده و مقاومت های فیزیکی و شیمیایی عالی آنها، گستره وسیع کاربرد این پوشش ها را باعث شده است.

این رنگ ها در سه گروه آستری با انواع پیگمنت های ضد خوردگی نظیر اکسید آهن، فسفات روی، کرومات روی و پودر روی، رنگ های میانی و رنگ های رویه جهت حفاظت سازه های متنوع مانند: مخازن، سازه های دریایی و فلزی، عرشه کشتی ها، ادوات نظامی، خطوط لوله و … مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین بر روی آستری های اپوکسی، طیف وسیعی از رنگ های میانی و رویه از سایر گروهها قابل استفاده می باشد، اما سیستم کامل اپوکسی شامل آستری، رنگ میانی و رویه در برابر تست های مه نمکی و کابین رطوبت بیشتر از سایر سیستم ها مقاومت نشان می دهد.

رنگ اکریلیک پایه آب:

رنگهای اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است.

رنگ های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها روبه افزایش است.
بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند.
رنگ اکریلیک براق
رنگ اکریلیک سیلیکون نما
پرایمر اکریلیک
رنگ اکریلیک مات
رنگ اکریلیک نیم براق

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای کفپوش اپوکسی

ثبت نظر